Friday, July 16, 2010

pagi yang mengerikan....

pagi tadi..ketika aku & en. K dalam perjalanan ke Office aku di Putrajaya tetibe jalan yang selalu nye lengang, hari nie sesak...persimpangan dari arah MAEPS dengan dari arah UNITEN ke Putrajaya...en.K menyinggul aku...aku llihat n tertanye2...ape jadi kat depan 2????selalu kan lengang...kalau x pun, kereta banyak...tapi xdela sampai jem...kami terus menuju ke hadapan...dan terpaksa berhenti kerana jalan yang sesak...aku cuba jenguk2...ape punca jalan nie jem.....dan aku ternampak 1 kereta berhenti di tengah2 laluan di lane paling laju...aik,kenape lak kereta nie?????aaku nampak motor plak yang banyak....ishk....ape pasal lanie...sekali aku terpandang orang ramai memapah seorang lelaki....lelaki 2 x parah...cume jalan terhinjut2...bile aku melintasi kereta yang berhenti di tengah2 laluan 2...aku nampak ade seorang perempuan tertiarap di depan kereta tu....argh..................................aku dah berdebar...niat nak berhenti untuk membantu...tapi dah ramai yang membantu...kalau berhenti ramai2 makin sesak lak...en. K melintasi orang yang tertiarap 2...dan di pan mata aku...aku nampak betapa banyak darah mengalir keluar dari helmet wanita 2....arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!aku x sanggup....semua x berani nak mengusik wanita 2....mungkin takut perkara lebih buruk terjadi...wanita 2 menahan kesakitan di tangah2 highway....namun aku nampak die masih bergerak...aku harap dia selamat....ya Allah....selamatkan lah hamba Mu....

No comments :