Monday, May 10, 2010



TQ my sister!!!

semalam kakak2 aku bersusah payah buat preparation untuk sambut hari ibu n sambutan hari jadi aku.....yg ke 23...seronok nye bile ade yang ingat lagi....al maklum la insyaallah tahun ni tahun terakhir aku menyambut hari jadi sebagai anak dara...hehehehe...menu semalam...nasi ayam...fruit coctail...n caramel...n kek cheese kegemaran aku...jemputan nye dari umah mak...walaupun x ramai...tapi riuh nye macam sekampung...hehehehe...auntie2...uncle2...n yang penting....mak ade sekali...mesti mak suke kan melayan cucu2 die yang "gilo2" nie..tiup lilin...macam budak kecik kan.... ;p hari jadi aku sebenarnye esok...11 mei..tp sambut awal kan....dapat kad dari adik beradik lain...huhuhu...sedih je bile terkenang lepas ni x boleh nk gile2 mcm skrg....Tq untuk semua...sambutan yang simple...tp sangat meriah!!!!!

No comments :