Saturday, November 21, 2009


lapor diri....

18 nov yang lepas adalah hari terakhir aku di FPAS, UPM...
beratnye hati ni nk meninggalkan UPM...aku dah selesa di sana...namun apakan daya...rezeki aku ditempat lain...
terpaksalah aku meninggalkan warga UPM yang telah lama bersama aku.....

19 nov....aku perlu melapor diri di Auditorium Percel E, putrajaya...ramainye kakitangan baru yng datang melapor diri....lebih 600 orang datang untuk melapor diri....namun x sorg pun aku kenal...
rata2 di tempatkan di Jabatan Pendidikan Negeri.....
aku ditempatkan di Bahagian Pengurusan Sumber Manusia(BPSM) di Kem. Pelajaran Malaysia di Putrajaya....
akhirnye aku jumpe hidayah, rakan sekolah aku...die juga di tempatkan di tempat yang sama....alhamdulillah...ada juga rakan yang aku kenali....
namun hati ni masih berada di UPM....lagi2 bile aku perlu melalui UPM untuk ke putrajaya setiap pagi.....
20 nov aku perlu melapor diri di BPSM..dari pagi kami yang ditempatkan disana dok menunggu penempatan seterusnye di unit mana....
namun sehingga ke jam 5 ptg kami masih di tempatkan di bilik meeting....menunggu tanpa berbuat apa...
sedeynye rase....teringat mcm mane mudahnye ketika melaporkan diri di UPM dahulu....mudah...x perlu tunggu lama...x tau la apa pula hari isnin ni....adakah kami perlu menunggu lagi seperti 20 nov yang lepas??????
lepas ni banyak lagi urusan yang perlu diselesaikan....perkara macam ni buat aku lebih berserabut.....
ya ALLAH...aku mohon padamu kuatkan lah hati hamba mu ini.....

1 comment :

Ezad & Dikna said...

bese la tu mula2 kan....tkt plak nak keje bile dgr mcm ni...hope everything will be ok nant...good luck kat tmpt keje br k...:)