Wednesday, October 14, 2009

minggu yang bz....

seperti biase...selagi syawal belum melabuhkan tirainye...penuh la jadual hari minggu kami untuk menjalankan aktv makanthon ;).. sabtu pg aku n herry bergegas ke kalang untuk amek kereta die yang dah seminggu kami tinggalkan pada mechanic...kreta 2 kan manja ckit...selalu la kene hantar jumpe doc kan..hehehehe..sampai rumah hampir 12.30pm...
kami perlu bergegas ke times square untuk tengok persembahan caca...hari tu kami dah terleas..kali ni harap x terlepas la...ke KL naik motor la...huhuhuhu...bercinta la kalau nk ke KL naik kreta mase hari cuti..oh tidak!!x kan aku menyesakkan diri...comel tgk persembahan budak2 keci..terasa rindu kat anak2 aku...miss sgt mase latih dieorg untuk persembahan...
balik dari KL kami bersiap nak g umah kak seri kat mantin..kesiah herry, baru lepas bangi...aku dah terlelap dlm kreta...die la drive sampai ke nilai...sorryyyyyyyyyyyy ;) kelaparan tahap maks...sebb kami x mkn dr pg...ape lg...hbs la kami mkn segala ape yg ade ;) (rezeki jgn di tolak ;p)...dari mantin terus g umah uda herry kat semenyih...mkn lg...hehehe...alhamdulillah...kat sane ade parents yg baru 1 bln dapat bby kembar...kecian, xle nk letak...jd aku la jd penyelamat untuk memegang baby 2...nasib ringan...tp boleh tahan la letih gak ;)

ahad aku, ibu n kamek berusha membuat ape yg boleh untuk jamuan mkn2 yg akan kami buat pada hari isnin...fuh...letih nye...sbb hanya ber3...kamek pun tghar dah gerak balik melak...aku teruskan ngan ibu ber2...penatnye...menu2 nye:-
laksa johor
laksa penang
sambal kacang
sup tulang
kuah lodeh
rendang daging
mane x penat...semuanye ibu nk buat...isnin kami semua cuti...630 aku n ibu dah mula masak...fuh...letihnye...aku jlnkn 2 kali sekali...ibu jlnkn 3 periuk...teror kan..hahahaha...TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YG HADIR...nasib herry n ad dtg menghulurkan bantuan...TERIMA KASIH DAUN KELADI ;)....ptg n mlm pun masih ade yg dtg...alhamdulillah...ramai yang terima jemputan kami....
selasa aku dtg ofc...dila panggil aku naik offc die...akhirnye....alhamdulillah...aku berjaya mendapatkan status kontrak...ptg 2 aku mula g buat mdcl ck-up...untuk laporkan diri petang tu jugak x sempat....aku amek keputusan hari ni aku ke pandaftar...hari ni aku dah setlle kan semua...alhamdulillah...n hr ni ak banyak gak yg perlu aku selesaikan almaklumla time2 nk audit nikan...coz esok aku bercuti...kul 5 esok aku perlu hantar ibu n ayah ke KLIA...dieorg akan terbang ke sabah...sampai rumah aku perlu bergegas ke KL untuk aku ke KLANG...oh....bagaimanakah hari aku akn berlalu esok????

YA ALLAH MUDAHKAN LAH SEGALANYA UNTUK KAMI, HAMBAMU INI...AKU MEMOHON PADAMU..

No comments :